X

5. diel – V hlavnej úlohe Facebook / Messenger

Či sa vám to páči, alebo nie, keď robíte obchod, musíte sa prispôsobiť svojím zákazníkom aj v komunikácii. Keď raz…

Jozef

4. diel – telefonická podpora zákazníkov

Z môjho pohľadu je tento spôsob komunikácie v e-commerce trošku prežitkom, no stále má svoje podstatné zastúpenie. Väčšina tých, ktorí…

Jozef

3. diel – Najčastejšie úskalia zákazníckej podpory

Kontakt so zákazníkmi (myslím marketingovú komunikáciu), je veľmi dôležitý. Ak sa zákazníkovi pred jeho prvým nákupom milo prihovárate, tak potom…

Jozef

2. diel – Náš zákazník, náš pán – pri e-shope to platí dvojnásobne!

Aj my podnikatelia v online svete sme zároveň zákazníkmi v súkromnom živote. Veď kto z nás nenakúpil online, kto z…

Jozef

1. diel – Máš e-shop a chceš uspieť? Základom je zákaznícka podpora!

Viac ako 10 rokov riadim a aj programujem vlastný e-shop. Na začiatku to nebola moja priorita, no za posledných 5 rokov…

Jozef

Prerábate byt, alebo sa chystáte? V Bardejove to „funguje“ takto

Poznáte tie starosti, keď sa prerába byt... Výber materiálov, výber majstrov a všetko okolo toho dá skutočne zabrať. Za štandardných…

Jozef

Realita Slovenských e-shopov

Sám vlastním e-shop a veľa krát ma zarážajú otázky zákazníčok, či tovar máme skutočne skladom (ako píšeme) a či ho…

Jozef